Jeśli pojawił się u ciebie błąd związany z płatnością, nie martw się - środki nie zostaną pobrane. Możesz spróbować ponownie wprowadzić szczegóły płatności. Wprowadzając dane sprawdź dwa razy kod bezpieczeństwa i datę ważności karty, zanim spróbujesz przejść dalej.
Ponadto upewnij się, czy problem będzie nadal występować jeśli:
- włączysz w przeglądarce tryb incognito/prywatny
- wyczyścisz ciasteczka i odświeżysz stronę płatności (Ctrl+F5)
- wyłączysz dodatki (add-on's, wtyczki), które możesz mieć zainstalowane w przeglądarce
- spróbujesz dokonać płatności w innej przeglądarce (Chrome, Firefox, Opera, Edge, itp.)
Jeśli problem znów się pojawi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy pod adresem kontakt@interviewme.pl. Dodaj jak najwięcej informacji, w tym kroki podjęte dotąd i wszelkie pojawiające się błędy.
NIE dołączaj numeru karty kredytowej ani kodu bezpieczeństwa!