Jak możemy Ci dziś pomóc?

Support Portal Categories

Mam problem z płatnością. Co teraz?

Zmodyfikowano dnia: śr, 24 Cze, 2020 at 2:23 AM


Jeśli pojawił się u ciebie błąd związany z płatnością, nie martw się - środki nie zostaną pobrane. Możesz spróbować ponownie wprowadzić szczegóły płatności. Wprowadzając dane sprawdź dwa razy kod bezpieczeństwa i datę ważności karty, zanim spróbujesz przejść dalej.

Ponadto upewnij się, czy problem będzie nadal występować jeśli:

  • włączysz w przeglądarce tryb incognito/prywatny
  • wyczyścisz ciasteczka i odświeżysz stronę płatności (Ctrl+F5)
  • wyłączysz dodatki (add-on's, wtyczki), które możesz mieć zainstalowane w przeglądarce
  • spróbujesz dokonać płatności w innej przeglądarce (Chrome, Firefox, Opera, Edge, itp.)

Jeśli problem znów się pojawi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy pod adresem kontakt@interviewme.pl. Dodaj jak najwięcej informacji, w tym kroki podjęte dotąd i wszelkie pojawiające się błędy.

NIE dołączaj numeru karty kredytowej ani kodu bezpieczeństwa!

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Kontakt z nami