Jak możemy Ci dziś pomóc?

Support Portal Categories

Mam problem z korzystania z InterviewMe w mojej przeglądarce.

Zmodyfikowano dnia: śr, 24 Cze, 2020 at 2:29 AM


Przede wszystkim upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Firefoxa, Chrome, Safari, Opery lub Internet Explorera (Microsoft Edge). Nie używaj bet ani tak zwanych nocnych buildów, które mogą zawierać błędy. Spróbuj także wyłączyć zainstalowane wtyczki lub dodatki, by sprawdzić, czy to one nie są przyczyną nieprawidłowego działania strony.


Jeśli problem nadal występuje, spróbuj skorzystać z innej, świeżo zainstalowanej przeglądarki.


Gdyby i to nie pomogło, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem kontakt@interviewme.pl. Dodaj jak najwięcej szczegółów dotyczących swojej przeglądarki, systemu i występujących problemów. Bardzo mile widziane są też zrzuty ekranu.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Kontakt z nami