How can we help you today?

Support Portal Categories

Mam problem z płatnością. Co teraz?

Modified on: Fri, 8 May, 2020 at 5:32 AM


Jeśli pojawił się u ciebie błąd związany z płatnością, nie martw się - środki nie zostaną pobrane. Możesz spróbować ponownie wprowadzić szczegóły płatności. Wprowadzając dane sprawdź dwa razy kod bezpieczeństwa i datę ważności karty, zanim spróbujesz przejść dalej.

Ponadto upewnij się, czy problem będzie nadal występować jeśli:

  • włączysz w przeglądarce tryb incognito/prywatny
  • wyczyścisz ciasteczka i odświeżysz stronę płatności (Ctrl+F5)
  • wyłączysz dodatki (add-on's, wtyczki), które możesz mieć zainstalowane w przeglądarce
  • spróbujesz dokonać płatności w innej przeglądarce (Chrome, Firefox, Opera, Edge, itp.)

Jeśli problem znów się pojawi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy pod adresem kontakt@interviewme.pl. Dodaj jak najwięcej informacji, w tym kroki podjęte dotąd i wszelkie pojawiające się błędy.

NIE dołączaj numeru karty kredytowej ani kodu bezpieczeństwa!

Did you find it helpful? Yes No

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.

Kontakt z nami