Twoje CV zawiera kilka stron i chcesz dodać do niego numerację stron? Tutaj znajdziesz poradnik krok po kroku jak to zrobić.
Krok 1: Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Dokumenty. Następnie przejdź do edycji wybranego dokumentu klikając w jego nazwę lub w ikonę trzech kropek, gdzie z rozwijanej listy należy wybrać opcję Edytuj.
Krok 2: Przejdź do ostatniego etapu edycji "Skończ swoje CV", a następnie wybierz przycisk Dostosuj szablon po lewej stronie. W kolejnym kroku wybierz zakładkę Strona z menu u góry strony.
Krok 3: Na ekranie pojawi się lista modyfikacji odstępów w CV. Przewiń tę stronę na sam koniec i kliknij w przycisk Więcej ustawień.
Krok 4: Przewiń stronę do fragmentu z tytułem Inne ustawienia. Znajdziesz tam kilka opcji modyfikacji numeracji stron.
Krok 5: Na początek konieczne jest aktywowanie numeracji stron. Aby to zrobić, użyj przycisku przy tytule Wyświetlaj numer strony. Klikając ponownie w ten przycisk możesz dezaktywować widoczność numeracji.
Krok 6: Poniżej możesz wybrać ustawienie numeru po prawej lub lewej stronie dokumentu - wybierz odpowiadającą Ci opcję poprzez kliknięcie w ikonę wyrównania do prawej lub lewej.
Krok 7: Następnie możesz zdecydować, czy numer strony będzie się znajdował na dole czy na górze strony Twojego CV. Wybierz z listy rozwijanej opcję, która Ci odpowiada.
Krok 8: Na koniec możesz zdecydować o stylu wyświetlania numeru strony. Aby to zrobić wybierz z listy rozwijanej odpowiednią opcję.
Krok 6: Zmiany związane z numeracją stron zostaną zapisane automatycznie.
Kliknij tutaj, żeby przejść do edytora i ustawić numerację stron swojego CV.
Gdyby pojawiły się jakiekolwiek dodatkowe pytania prosimy o kontakt na adres: kontakt@interviewme.pl.