How can we help you today?

Support Portal Categories

Jak dodać numer strony?

Modified on: Fri, 8 May, 2020 at 4:42 AM


Twoje CV zawiera kilka stron i chcesz dodać do niego numerację stron? Tutaj znajdziesz poradnik krok po kroku jak to zrobić.

 

Krok 1: Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Dokumenty.  Następnie przejdź do edycji wybranego dokumentu klikając w jego nazwę lub w ikonę trzech kropek, gdzie z rozwijanej listy należy wybrać opcję Edytuj.

Krok 2: Przejdź do ostatniego etapu edycji "Skończ swoje CV", a następnie wybierz przycisk Dostosuj szablon po lewej stronie. W kolejnym kroku wybierz zakładkę Strona z menu u góry strony.

e1.PNG

Krok 3: Na ekranie pojawi się lista modyfikacji odstępów w CV. Przewiń tę stronę na sam koniec i kliknij w przycisk Więcej ustawień.

Krok 4: Przewiń stronę do fragmentu z tytułem Inne ustawienia. Znajdziesz tam kilka opcji modyfikacji numeracji stron.

Krok 5: Na początek konieczne jest aktywowanie numeracji stron. Aby to zrobić, użyj przycisku przy tytule Wyświetlaj numer strony. Klikając ponownie w ten przycisk możesz dezaktywować widoczność numeracji.

e2.PNG

Krok 6: Poniżej możesz wybrać ustawienie numeru po prawej lub lewej stronie dokumentu - wybierz odpowiadającą Ci opcję poprzez kliknięcie w ikonę wyrównania do prawej lub lewej.

Krok 7: Następnie możesz zdecydować, czy numer strony będzie się znajdował na dole czy na górze strony Twojego CV. Wybierz z listy rozwijanej opcję, która Ci odpowiada.

Krok 8: Na koniec możesz zdecydować o stylu wyświetlania numeru strony. Aby to zrobić wybierz z listy rozwijanej odpowiednią opcję.

Krok 6: Zmiany związane z numeracją stron zostaną zapisane automatycznie.

 

Kliknij tutaj, żeby przejść do edytora i ustawić numerację stron swojego CV.

 

Gdyby pojawiły się jakiekolwiek dodatkowe pytania prosimy o kontakt na adres: kontakt@interviewme.pl.

Did you find it helpful? Yes No

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.

Kontakt z nami