Jeśli pojawił się u ciebie błąd związany z logowaniem się na konto, albo twoje CV nie otwiera się poprawnie, nie martw się prawdopodobnie jest to tylko chwilowy problem. Możesz spróbować ponownie wprowadzić dane logowania. Wprowadzając dane sprawdź ich poprawność dwa razy, zanim spróbujesz przejść dalej.
Ponadto upewnij się, czy problem będzie nadal występować jeśli:
- włączysz w przeglądarce tryb incognito/prywatny
- wyczyścisz ciasteczka i odświeżysz stronę płatności (Ctrl+F5)
- wyłączysz dodatki (add-on's, wtyczki), które możesz mieć zainstalowane w przeglądarce
- spróbujesz dokonać płatności w innej przeglądarce (Chrome, Firefox, Opera, Edge, itp.)
Jeśli problem znów się pojawi, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy pod adresem kontakt@interviewme.pl. Dodaj jak najwięcej informacji, w tym kroki podjęte dotąd i wszelkie pojawiające się błędy.